El iMAC

Bueno, llevo un día con mi nuevu iMAC. No veo demasiaes diferencies entre un MAC y un PC. Los dos valen básicamente pa lo mismo. La diferencia que más noto ye el pantallón que tengo ahora, lo rápido que va tó, que no se me apaga y que no calienta, pero eso tamién lo tendría con un PC nuevu. Ahora voy a ver como instalo windows xp en el MAC pa poder jugar a los juegos de PC. Si no me convencen paso. Tampoco lu compré pa jugar. Y no sé si será por tener ordenata nuevu que lu cogí con más ganes y toy escribiendo como una loca. Tamién pué ser que como lo perdí tó pues ahora toy tipo formiga, recopilando coses. Tien un par de pijaes que entretienen bastante y tengo que reconocer que les ventanes y demás movides son más guapes pero poco más. Toy encantá pero no me volví macadicta. De momento.
Una respuesta a “El iMAC

Responder

